Январь 5.1 фазированный впрыск
- Serg_A200
- Местный
- Сообщения: 607
- Зарегистрирован: Ср сен 19, 2007 8:53 pm
- Откуда: Краснодар
- Контактная информация:
Как же я 1,5 года на вемсе гоняю, оказывается я в опасности постоянноbob_lrc писал(а):Если по уму подходить-ну нет никаких сертификатов и никто не проводил заводские испытания этих блоков-это раз!Мотроник и Январь их проходили,только после этого пошли в серию.Если на обгоне из-за херовой пайки у тебя машина заглохнет-автоматически попадает человек,который тебе эту систему ставил.
Два-на сколько я знаю у них нет аварийных режимов.
Три-где ты его диагностировать будешь,ежли че не так?Ответ:нигде,кроме как у настройщика.А если ты заглох за 1000 и более км от него?
Четыре-если эбу помрет-я пошел,купил хоть новый,хоть бу.Залил софт и машина на колесах.На ваши калькуляторы какой минимальный срок доставки?

ща пойду выкину нах вемс и поставлю январь, ведь у него есть сертификат и значит он никогда не сломается!!!!

S6 AAN 1997 (PRJ); Passat Variant B6 (Ecofuel).
если по уму - колхоз на пять цилиндров в январе никто никогда не сертифицировал и не испытывал для эксплуатации на дорогеbob_lrc писал(а):Если по уму подходить-ну нет никаких сертификатов и никто не проводил заводские испытания этих блоков-это раз!Мотроник и Январь их проходили,только после этого пошли в серию.Если на обгоне из-за херовой пайки у тебя машина заглохнет-автоматически попадает человек,который тебе эту систему ставил.
Два-на сколько я знаю у них нет аварийных режимов.
Три-где ты его диагностировать будешь,ежли че не так?Ответ:нигде,кроме как у настройщика.А если ты заглох за 1000 и более км от него?
Четыре-если эбу помрет-я пошел,купил хоть новый,хоть бу.Залил софт и машина на колесах.На ваши калькуляторы какой минимальный срок доставки?
Audi 200 Avant 2.5 TDI Quattro 2371VKLR, 0.320, 600+++Nm
И вся эта хрень едет 1/4 мили за 11.99 и 200 км/ч на выходе
Парадокс ситуации в том что большинство желает получить от бензинового мотора дизельную характеристику, но при этом напрочь не воспринимают дизель как мотор (с) Скиталец
И вся эта хрень едет 1/4 мили за 11.99 и 200 км/ч на выходе
Парадокс ситуации в том что большинство желает получить от бензинового мотора дизельную характеристику, но при этом напрочь не воспринимают дизель как мотор (с) Скиталец
- BlindHorse
- Местный
- Сообщения: 15745
- Зарегистрирован: Ср мар 07, 2007 7:33 am
- Откуда: Анжеро-Судженск
- Контактная информация:
по производительности.
МОТРОНИКИ
The TC1766 has the following features:
• High-performance 32-bit super-scaler TriCore v1.3 CPU with 4-stage pipeline
– Superior real-time performance
– Strong bit handling
– Fully integrated DSP capabilities
– Single precision Floating Point Unit (FPU)
– 80 MHz operation at full temperature range
• Peripheral Control Processor with single cycle instruction (PCP2)
– 8Kbyte Parameter Memory (PRAM)
– 12Kbyte Code Memory (CMEM)
• Multiple on-chip memories
– 56Kbyte Local Data Memory (SRAM)
– 8Kbyte Overlay Memory
– 16Kbyte Scratch-Pad RAM (SPRAM)
– 8Kbyte Instruction Cache (ICACHE)
– 1504 Kbyte Program Flash (for instruction code and constant data)
– 32Kbyte Data Flash (e.g. 4 Kbyte EEPROM emulation)
– 16Kbyte Boot ROM
• 8-channel DMA Controller
• Fast-response interrupt system with 2 x 255 hardware priority arbitration levels
serviced by CPU or PCP2
• High-performance on-chip bus structure
– 64-bit Local Memory Bus (LMB) to Flash memory
– System Peripheral Bus (SPB) for interconnections of functional units
• Versatile on-chip Peripheral Units
– Two Asynchronous/Synchronous Serial Channels (ASCs) with baudrate
generator, parity, framing and overrun error detection
– Two High Speed Synchronous Serial Channels (SSCs) with programmable data
length and shift direction
– One Micro Second Bus (MSC) interface for serial port expansion to external power
devices
– Two high-speed Micro Link Interfaces (MLIs) for serial inter-processor
communication
– One MultiCAN Module with two CAN nodes and 64 free assignable message
objects for high efficiency data handling via FIFO buffering and gateway data
transfer
– One General Purpose Timer Array Module (GPTA) with a powerful set of digital
signal filtering and timer functionality to realize autonomous and complex
Input/Output management
– One 16-channel Analog-to-Digital Converter unit (ADC) with selectable 8-bit, 10-
bit, or 12-bit, supporting 32 input channels
TC1766
Preliminary Summary of Features
Data Sheet 4 V1.0, 2008-04
– One 2-channel Fast Analog-to-Digital Converter unit (FADC) with concatenated
comb filters for hardware data reduction: supporting 10-bit resolution, with
minimum conversion time of 262.5ns
• 32 analog input lines for ADC and FADC
• 81 digital general purpose I/O lines
• Digital I/O ports with 3.3 V capability
• On-chip debug support for OCDS Level 1 and 2 (CPU, PCP, DMA)
• Dedicated Emulation Device chip for multi-core debugging, tracing, and calibration
via USB V1.1 interface available (TC1766ED)
• Power Management System
• Clock Generation Unit with PLL
• Core supply voltage of 1.5 V
• I/O voltage of 3.3 V
• Full automotive temperature range: -40° to
МОТРОНИКИ
The TC1766 has the following features:
• High-performance 32-bit super-scaler TriCore v1.3 CPU with 4-stage pipeline
– Superior real-time performance
– Strong bit handling
– Fully integrated DSP capabilities
– Single precision Floating Point Unit (FPU)
– 80 MHz operation at full temperature range
• Peripheral Control Processor with single cycle instruction (PCP2)
– 8Kbyte Parameter Memory (PRAM)
– 12Kbyte Code Memory (CMEM)
• Multiple on-chip memories
– 56Kbyte Local Data Memory (SRAM)
– 8Kbyte Overlay Memory
– 16Kbyte Scratch-Pad RAM (SPRAM)
– 8Kbyte Instruction Cache (ICACHE)
– 1504 Kbyte Program Flash (for instruction code and constant data)
– 32Kbyte Data Flash (e.g. 4 Kbyte EEPROM emulation)
– 16Kbyte Boot ROM
• 8-channel DMA Controller
• Fast-response interrupt system with 2 x 255 hardware priority arbitration levels
serviced by CPU or PCP2
• High-performance on-chip bus structure
– 64-bit Local Memory Bus (LMB) to Flash memory
– System Peripheral Bus (SPB) for interconnections of functional units
• Versatile on-chip Peripheral Units
– Two Asynchronous/Synchronous Serial Channels (ASCs) with baudrate
generator, parity, framing and overrun error detection
– Two High Speed Synchronous Serial Channels (SSCs) with programmable data
length and shift direction
– One Micro Second Bus (MSC) interface for serial port expansion to external power
devices
– Two high-speed Micro Link Interfaces (MLIs) for serial inter-processor
communication
– One MultiCAN Module with two CAN nodes and 64 free assignable message
objects for high efficiency data handling via FIFO buffering and gateway data
transfer
– One General Purpose Timer Array Module (GPTA) with a powerful set of digital
signal filtering and timer functionality to realize autonomous and complex
Input/Output management
– One 16-channel Analog-to-Digital Converter unit (ADC) with selectable 8-bit, 10-
bit, or 12-bit, supporting 32 input channels
TC1766
Preliminary Summary of Features
Data Sheet 4 V1.0, 2008-04
– One 2-channel Fast Analog-to-Digital Converter unit (FADC) with concatenated
comb filters for hardware data reduction: supporting 10-bit resolution, with
minimum conversion time of 262.5ns
• 32 analog input lines for ADC and FADC
• 81 digital general purpose I/O lines
• Digital I/O ports with 3.3 V capability
• On-chip debug support for OCDS Level 1 and 2 (CPU, PCP, DMA)
• Dedicated Emulation Device chip for multi-core debugging, tracing, and calibration
via USB V1.1 interface available (TC1766ED)
• Power Management System
• Clock Generation Unit with PLL
• Core supply voltage of 1.5 V
• I/O voltage of 3.3 V
• Full automotive temperature range: -40° to