S4 45 разогнали до 389 км/ч !

Клуб участников, встречи, гонки, советы по сайту. и т.д.
Аватара пользователя
VolodyaN
Местный
Сообщения: 2069
Зарегистрирован: Ср июл 22, 2009 4:46 pm

Сообщение VolodyaN »

УДИВИЛ МОТОР РЕБЯТ, ЦЕЛЫХ 5 ЦИЛИНДРОВ В РЯД!
Степлер
Местный
Сообщения: 1112
Зарегистрирован: Ср ноя 05, 2008 5:12 pm
Откуда: НиНо

Сообщение Степлер »

пацаны ваще ребята! (с)
не будь первым - будь лучшим
S4, aan, 93г.в. стойки S6, сцепление метало-керамика, 6ст.МКПП DGU. балансировка колес - гранулы со статикой.
Аватара пользователя
RazzoR

Сообщение RazzoR »

"Могёте"
Аватара пользователя
Ded
Местный
Сообщения: 5634
Зарегистрирован: Пт апр 27, 2007 7:35 pm
Откуда: Москва
Контактная информация:

Сообщение Ded »

только забыли сказать, что это было несколько лет назад
:bv:
Изображение
Аватара пользователя
Koryun
Местный
Сообщения: 1550
Зарегистрирован: Сб июн 26, 2010 3:02 pm
Откуда: Moscow

Сообщение Koryun »

бля пиздец..зашёл, думаю, напишу пацаны вообще ребята..хуй..потом думаю могёте..хуй))))

молодец дядька.
А ещё молодец страна в которой он живёт и имеет возможность на пенсии строить такие машины и кайфовать с ним.
Святослав
Новичок
Сообщения: 17
Зарегистрирован: Вс апр 10, 2011 4:13 pm
Откуда: МО

Сообщение Святослав »

А сможет ли Sка еще больше !?!? ))) А вообще конечно супер сделали,прям в космос!
Аватара пользователя
Koryun
Местный
Сообщения: 1550
Зарегистрирован: Сб июн 26, 2010 3:02 pm
Откуда: Moscow

Сообщение Koryun »

Прикол, выхлоп под конец сток)))
Аватара пользователя
dimo61
Местный
Сообщения: 9491
Зарегистрирован: Ср янв 24, 2007 3:00 am
Откуда: Unfortunately here

Сообщение dimo61 »

The bottom of the car is stock. Stock belly pan, stock exhaust (not used as an exhaust), stock wind deflector panels. Suspension is stock other than springs and struts.

Stock exhaust was designed as an aerodynamic element of the car. If you look at it, the exhaust is wide and flat. Removing it and putting in a full 3 or 4" exhaust would leave large air pockets under the car, allowing air to pack in. This would be very bad at 200+ miles an hour. The decision was made to leave it intact under the car, with the 4" exhaust dumping out just in front of the front doors. Coefficient of drag on an URS4 is .29. Audi did a very good job of making this car stable at speed- Jeff didn't feel like reinventing the wheel and left good enough alone. The front of the car was lowered slightly to give it a rake, and limiting straps were installed to keep the front end from lifting at speed. Otherwise, there are no aerodynamic modifications done. Body wise, the car must stay stock- no wings or splitters are allowed in the class the car is running.

Interesting note- the stock exhaust does not become a restriction of flow until over 500hp. The stock downpipe, at the split, necks down to 2 1/8". Modifying that opening up to full 2.5, and smoothing the transitions into the dual 2 1/4" tubes allows the stock exhaust to flow as well as a full 3" exhaust. Jeff's road car has this modification with positive results. My downpipe will be going to him in the very near future for this mod- I'll report back with the results.
Аватара пользователя
Koryun
Местный
Сообщения: 1550
Зарегистрирован: Сб июн 26, 2010 3:02 pm
Откуда: Moscow

Сообщение Koryun »

dimo61 писал(а):The bottom of the car is stock. Stock belly pan, stock exhaust (not used as an exhaust), stock wind deflector panels. Suspension is stock other than springs and struts.

Stock exhaust was designed as an aerodynamic element of the car. If you look at it, the exhaust is wide and flat. Removing it and putting in a full 3 or 4" exhaust would leave large air pockets under the car, allowing air to pack in. This would be very bad at 200+ miles an hour. The decision was made to leave it intact under the car, with the 4" exhaust dumping out just in front of the front doors. Coefficient of drag on an URS4 is .29. Audi did a very good job of making this car stable at speed- Jeff didn't feel like reinventing the wheel and left good enough alone. The front of the car was lowered slightly to give it a rake, and limiting straps were installed to keep the front end from lifting at speed. Otherwise, there are no aerodynamic modifications done. Body wise, the car must stay stock- no wings or splitters are allowed in the class the car is running.

Interesting note- the stock exhaust does not become a restriction of flow until over 500hp. The stock downpipe, at the split, necks down to 2 1/8". Modifying that opening up to full 2.5, and smoothing the transitions into the dual 2 1/4" tubes allows the stock exhaust to flow as well as a full 3" exhaust. Jeff's road car has this modification with positive results. My downpipe will be going to him in the very near future for this mod- I'll report back with the results.

Блеать!
Аватара пользователя
PRO-vokator
Местный
Сообщения: 6154
Зарегистрирован: Пн сен 13, 2010 11:43 pm
Откуда: Kaliningrad

Сообщение PRO-vokator »

Бампера прикольные... :greedy_dollars:
keks
Местный
Сообщения: 820
Зарегистрирован: Пт сен 18, 2009 2:10 pm
Откуда: СПБ

Сообщение keks »

Вот это ведро под капотом ))
Гыгы, да, видимо штатный выхлоп есть добро!
Аватара пользователя
igor007
Местный
Сообщения: 2196
Зарегистрирован: Ср апр 27, 2011 1:38 pm
Откуда: Москва
Контактная информация:

Сообщение igor007 »

Надо 200 3б так же затюнить)у нее Сх меньше))))
"ГСК" - Гараж Скоростного Кала
Alex-494
Местный
Сообщения: 3663
Зарегистрирован: Сб янв 12, 2008 2:14 am
Откуда: Балашиха
Контактная информация:

Сообщение Alex-494 »

как он скорости переключает, там же септик стоит?!
Ответить