S4 45 разогнали до 389 км/ч !
Добро пожаловать на Turbo Quattro.
Показано с 1 по 14 из 14
  1. #1
    Местный
    Регистрация
    14.06.2009
    Адрес
    Астрахань
    Сообщений
    376
    Последний раз редактировалось ivtivt; 25.12.2011 в 22:27.

  2. #2
    Местный
    Регистрация
    22.07.2009
    Сообщений
    2,069

    По умолчанию

    УДИВИЛ МОТОР РЕБЯТ, ЦЕЛЫХ 5 ЦИЛИНДРОВ В РЯД!

  3. #3
    Местный
    Регистрация
    05.11.2008
    Адрес
    НиНо
    Сообщений
    1,112

    По умолчанию

    пацаны ваще ребята! (с)
    не будь первым - будь лучшим
    S4, aan, 93г.в. стойки S6, сцепление метало-керамика, 6ст.МКПП DGU. балансировка колес - гранулы со статикой.

  4. #4
    Заблокирован
    Регистрация
    19.01.2011
    Адрес
    Челябинск
    Сообщений
    4,347

    По умолчанию

    "Могёте"

  5. #5
    Местный
    Регистрация
    27.04.2007
    Адрес
    Москва
    Сообщений
    5,634

    По умолчанию

    только забыли сказать, что это было несколько лет назад

  6. #6
    Местный
    Регистрация
    26.06.2010
    Адрес
    Moscow
    Сообщений
    1,550

    По умолчанию

    бля пиздец..зашёл, думаю, напишу пацаны вообще ребята..хуй..потом думаю могёте..хуй))))

    молодец дядька.
    А ещё молодец страна в которой он живёт и имеет возможность на пенсии строить такие машины и кайфовать с ним.

  7. #7
    Новичок
    Регистрация
    10.04.2011
    Адрес
    МО
    Сообщений
    17

    По умолчанию

    А сможет ли Sка еще больше !?!? ))) А вообще конечно супер сделали,прям в космос!

  8. #8
    Местный
    Регистрация
    26.06.2010
    Адрес
    Moscow
    Сообщений
    1,550

    По умолчанию

    Прикол, выхлоп под конец сток)))

  9. #9
    Местный
    Регистрация
    24.01.2007
    Адрес
    Unfortunately here
    Сообщений
    9,186

    По умолчанию

    The bottom of the car is stock. Stock belly pan, stock exhaust (not used as an exhaust), stock wind deflector panels. Suspension is stock other than springs and struts.

    Stock exhaust was designed as an aerodynamic element of the car. If you look at it, the exhaust is wide and flat. Removing it and putting in a full 3 or 4" exhaust would leave large air pockets under the car, allowing air to pack in. This would be very bad at 200+ miles an hour. The decision was made to leave it intact under the car, with the 4" exhaust dumping out just in front of the front doors. Coefficient of drag on an URS4 is .29. Audi did a very good job of making this car stable at speed- Jeff didn't feel like reinventing the wheel and left good enough alone. The front of the car was lowered slightly to give it a rake, and limiting straps were installed to keep the front end from lifting at speed. Otherwise, there are no aerodynamic modifications done. Body wise, the car must stay stock- no wings or splitters are allowed in the class the car is running.

    Interesting note- the stock exhaust does not become a restriction of flow until over 500hp. The stock downpipe, at the split, necks down to 2 1/8". Modifying that opening up to full 2.5, and smoothing the transitions into the dual 2 1/4" tubes allows the stock exhaust to flow as well as a full 3" exhaust. Jeff's road car has this modification with positive results. My downpipe will be going to him in the very near future for this mod- I'll report back with the results.

  10. #10
    Местный
    Регистрация
    26.06.2010
    Адрес
    Moscow
    Сообщений
    1,550

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от dimo61 Посмотреть сообщение
    The bottom of the car is stock. Stock belly pan, stock exhaust (not used as an exhaust), stock wind deflector panels. Suspension is stock other than springs and struts.

    Stock exhaust was designed as an aerodynamic element of the car. If you look at it, the exhaust is wide and flat. Removing it and putting in a full 3 or 4" exhaust would leave large air pockets under the car, allowing air to pack in. This would be very bad at 200+ miles an hour. The decision was made to leave it intact under the car, with the 4" exhaust dumping out just in front of the front doors. Coefficient of drag on an URS4 is .29. Audi did a very good job of making this car stable at speed- Jeff didn't feel like reinventing the wheel and left good enough alone. The front of the car was lowered slightly to give it a rake, and limiting straps were installed to keep the front end from lifting at speed. Otherwise, there are no aerodynamic modifications done. Body wise, the car must stay stock- no wings or splitters are allowed in the class the car is running.

    Interesting note- the stock exhaust does not become a restriction of flow until over 500hp. The stock downpipe, at the split, necks down to 2 1/8". Modifying that opening up to full 2.5, and smoothing the transitions into the dual 2 1/4" tubes allows the stock exhaust to flow as well as a full 3" exhaust. Jeff's road car has this modification with positive results. My downpipe will be going to him in the very near future for this mod- I'll report back with the results.
    Блеать!

  11. #11
    Местный
    Регистрация
    14.09.2010
    Адрес
    Kaliningrad
    Сообщений
    5,029

    По умолчанию

    Бампера прикольные...

  12. #12
    Местный
    Регистрация
    18.09.2009
    Адрес
    СПБ
    Сообщений
    774

    По умолчанию

    Вот это ведро под капотом ))
    Гыгы, да, видимо штатный выхлоп есть добро!

  13. #13
    Местный
    Регистрация
    27.04.2011
    Адрес
    Москва
    Сообщений
    2,193

    По умолчанию

    Надо 200 3б так же затюнить)у нее Сх меньше))))
    "ГСК" - Гараж Скоростного Кала

  14. #14
    Местный
    Регистрация
    12.01.2008
    Адрес
    Балашиха
    Сообщений
    3,580

    По умолчанию

    как он скорости переключает, там же септик стоит?!

 

 

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •  
Back to top